Alla inlägg under april 2012

Av Pia Nilsson - 29 april 2012 20:38

Länge sedan sist vilket jag ber om ursäkt för. Hoppas ni förlåter mig.

Denna helg har jag varit på en scrapträff här i stan mellan kl 09-21 på lördagen och 10-15 på söndagen så det har varit intensivt.

Tyvärr han jag inte med alla utmaningar då en av dem var att göra en LO efter en skiss och jag har ju alltid haft svårt för LO så den hoppade jag över så länge och tänkte att jag kanske skulle kunna göra den hemma i lugn och ro sen.

Nu visade det sig däremot att Eviebee som var med och skapade skissen till den LO har en andra chans inne på sin blogg. De som inte kunde vara med på träffen och tävla eller de som inte gjorde någon då eller så kanske man vill tävla igen med det bidraget man hade på träffen kan nu få chansen igen.

Jag har då i min produktivitet idag gjort en LO och motivet var givetvis Cindy.

Ja mycket mer behöver jag väl inte säga utan den talar för sig själv och vill ni själva vara med och tävla eller bara kika in till evibee så gör gärna det.

Här kommer mitt bidrag i alla fall;)


 


Får önska er alla en trevlig Valborg och en god fortsättning på våren tills vi ses nästa gång.
Kram

Presentation


Kallas Pia Puma på nätet och är mest känd inom hittekattsfolket men sysslar med scrapbooking på fritiden och då mest kort.
Testar olika tekniker och tanken är att jag ska visa mina olika alster och även testa beskrivningar och visa, ge åsikter och tips.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards