Direktlänk till inlägg 13 maj 2013

Kattkort

Av Pia Nilsson - 13 maj 2013 19:06

Tänkte visa ett kort som jag haft halvfärdigt ett bra tag. Framsidan var klar men jag hade inte gjort insidan men idag gjorde jag det klart.
Stämpeln med katten är från wee stamps.
 



Sen insidan.
 


Kram Pia Puma

 
 
Susy

Susy

13 maj 2013 20:46

Snyggt, snyggt, snyggt vännen!
Jag måste hitta denna textstämpel!

KRAMIS SUSY

http://susyscrapmakeri.blogspot.com

Pia Nilsson

13 maj 2013 21:06

Tack min vän. Köpte den hos Mia har jag för mig om.

 
Louise

Louise

14 maj 2013 14:10

Underbart som alltid när du gör något.
Kram Louise

http://louiseudden.bloggspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pia Nilsson - 25 juli 2013 21:18

Jag har skaffat en ny bloggadress. Jag märkte att jag hade svårt att kommentera på flera av de utländska bloggarna om de inte hade öppet för anonyma kommentarer så jag bestämde att även jag flyttade över till blogspot. Jag har ju haft blogspot tidiga...

Av Pia Nilsson - 21 juli 2013 19:03


I helgen  var jag på min brors bröllop och hade då gjort ett kort från min mamma och mig. Tyvärr missade jag ju att fotografera allt men tack o lov hade jag i alla fall tagit ett kort med mobilen.   De stora rosorna har jag gjort själv och staket...

Av Pia Nilsson - 13 juli 2013 19:58

Ja det är en hel del bröllop nu verkar det som och jag fick en förfrågan om ett bröllopskort och kunde ju inte motstå.Ville även testa något nytt och för ett tag sedan köpte jag en Martha Stewart stans med tillhörande för att även stansa hörn så man ...

Av Pia Nilsson - 10 juli 2013 16:48


En underbar vän till mig fyllde år i slutet av juni och jag ville ge henne något extra. Valde ett vintagekort med mycket glitter, frantage och utstansade saker. Bilden med änglarna symboliserar henne som person då hon innert inne har en ängels hjärta...

Av Pia Nilsson - 10 juli 2013 16:43


Jag var bara tvungen att testa att göra mitt egna mönsterpapper med jälp av en vanlig servett. Valde en svartvitt med pussande barn som jag smälte fast med glapack.Som dekoration skrev jag ut en text på min dymo och satte ut, två handgjorda rosa roso...

Presentation


Kallas Pia Puma på nätet och är mest känd inom hittekattsfolket men sysslar med scrapbooking på fritiden och då mest kort.
Testar olika tekniker och tanken är att jag ska visa mina olika alster och även testa beskrivningar och visa, ge åsikter och tips.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards