Alla inlägg under juni 2011

Av Pia Nilsson - 3 juni 2011 16:07

För ett tag sedan blev jag så förtjust i ett kort som Eva hade gjort och tänkte att det vill jag göra något med och nu tänkte jag visa mitt resultat. Saknade lite saker som kom med i det jag beställde på hobby och hantverk tidigare för att göra det färdigt.

Det första jag gjorde var ett bröllopskort. Pappren kommer från Pion design på det och går i grönt. Bildena får väl nästan säga sitt tycker jag;)

 

Jag har användt mig av lite olika stansar och dies, bl.a Martha Stewarts stora bårdstans och sen fjärilen. Löven är crealies no 11 och så spellbinders mm.


 


 

Bandet med dekorationerna kan tas av och då öppnas kortet upp.



Sen kommer mitt andra men det går i rosa men är ungefär likadant.

 


Närbild

 


insidan

 


Får passa på att önska er en riktigt trevlig helg nu med;)


Kram Pia Puma

Av Pia Nilsson - 2 juni 2011 21:44

Igår fick jag hem en beställning som jag gjort från Eva på Hobby och hantverk. Eva och jag har känt varann ett bra tag sedan hon hade forumet hobby och hantverk och var den som fick mig att börja med digital scrapbooking och efter det tog jag steget över till vanlig scrapbooking.

I paketet följde även med en gåva i form av en fin stämpel, blommor och lite papper mm. Tänkte visa vad jag skapade av det jag fick i gåva.

 


Dekorerade med utstansade blommor och vanliga rosor som medföljde, Bladen är från dies som jag beställde från Eva. Även stämpeln är från min egna beställning.

 

Här är insidan och även detta löv kommer från samma die. Stämpeln är den som jag fick i paketet av Eva.


Hoppas ni gillar det.

Kram Pia Puma

Av Pia Nilsson - 1 juni 2011 08:28

Nu har Louise startat en smaskig blogcandy för att hon firar hela 10.000 besök. Hoppa in och var med ni med, jag tvekar inte en sekund.

 

Kram på er

Presentation


Kallas Pia Puma på nätet och är mest känd inom hittekattsfolket men sysslar med scrapbooking på fritiden och då mest kort.
Testar olika tekniker och tanken är att jag ska visa mina olika alster och även testa beskrivningar och visa, ge åsikter och tips.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards