Alla inlägg under juli 2010

Av Pia Nilsson - 8 juli 2010 09:52

Jag fick en förfågan att göra två grattiskort till två personer som har fyllt år. det var MAritha och Sonny på Katthemmet Kompis utanför Nybro som var "födelsedagsbarnen". Jag skulle dit tillsammans med min goa vän Jenny och hennes sambo Kalle och för att hjälpa till att måla upp det nya katthemmet då det gamla brann ner olyckligt på nyårsdagen.


Marithas kort gjorde jag i lite rosa och vitt, satt ett band med en dybbel rosett på och sen egna tillverkade rosor. Embossade texten grattis med Mother´s day embossingpulvret och sen använt en fiskars spets stans på ena kanten.

 


Sonnys kort var bara tvunget att gå i orange då han har en liten förkärlek till den färgen. så jag valde ut några matchande eller inte matchande papper för hans skull och han fick även en slips även om han aldrig tror jag brukar ha det;)

 

Presentation


Kallas Pia Puma på nätet och är mest känd inom hittekattsfolket men sysslar med scrapbooking på fritiden och då mest kort.
Testar olika tekniker och tanken är att jag ska visa mina olika alster och även testa beskrivningar och visa, ge åsikter och tips.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards