Alla inlägg under oktober 2011

Av Pia Nilsson - 31 oktober 2011 14:58

Nu sista helgen i oktober var jag med på scrapträffen här i stan som Hobbyhärvan anordnade. En helt underbar träff med massor av flödande pysselenergi. Tyvärr jobbade ju jag lördagen så jag missade ca 5 h av den dagen men fick med i alla fall ett kort till kitutmaningen. Stressad som vanligt som man är (jag i ett nötskal) och hann på minuten lämna in mitt bidrag i rätt tid. Extra kul var det att jag vann just på det kortet med och fick ett presentkort till Hobbyhärvan på 200 kr som jag kunde handla för vilket jag givetvis gjorde;)

Tyvärr kan jag inte visa det kortet här just nu då det är med i julkortstävlingen i Hobbyhärvans skyltfönster men jag har lite annat smått och gott som jag gjort nu i helgen både på träffen och sen efter när jag kom hem;)


Detta kort hade jag på börjar lite men gjorde klart idag. Stämpeln kommer från Bildmålanra och pappret är pion design. De stora löven är en magnoliadie och det lilla en Martha Stewart stans..

 



Sen detta kort gjorde jag på träffen till julkortstävlingen under söndagen. Stämpeln är också bildmålarna och kommer från samma julserie som ovan. Pappret är däremot Maja design.

 


Har mer på g att visa men tänkte att vi tar lite i taget.


kram på er.

Presentation


Kallas Pia Puma på nätet och är mest känd inom hittekattsfolket men sysslar med scrapbooking på fritiden och då mest kort.
Testar olika tekniker och tanken är att jag ska visa mina olika alster och även testa beskrivningar och visa, ge åsikter och tips.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards