Alla inlägg under december 2011

Av Pia Nilsson - 5 december 2011 08:45

 

Måste göra lite reklam för en helt underbar webbutik som jag hittade för ett  tag sedan, nämligen Py Hobby. Jag inhandlade en massa blommor till eett kanonpris och redan dagen efter låg de i lådan, det kallar jag service. Inte nog med blommorna de har även en massa underbara charms, punchar, dies, och en massa saker som är bra att ha inom scrapbooking.

Inte nog med att de har en webbutik, de har även ett underbart designteam som skapar de mest otroliga alstren av sakerna man kan köpa så jag tycker ni ska segla in och ta en tur på deras butik och kolla läget. har ni fb så finns dem även där och man kan bli uppdaterad på deras nyheter om man vill, vilket jag självklart blev;)


Ha en underbar dag alla.

Kram pia Puma

Presentation


Kallas Pia Puma på nätet och är mest känd inom hittekattsfolket men sysslar med scrapbooking på fritiden och då mest kort.
Testar olika tekniker och tanken är att jag ska visa mina olika alster och även testa beskrivningar och visa, ge åsikter och tips.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards