Alla inlägg under juni 2013

Av Pia Nilsson - 18 juni 2013 08:57

HAr börjat dekorera lite tags igen och ville testa lite dekorationer. Valde en vintage bild som jag haft ett bra tag och sen dekorerade en hel del med min nya kärlek frantage. Det är ett embossing enamel med färg och annat smaskigt i som ger denna effekt. Jag har shabby white som innehåller vitt med guld i och även guldglitter.

 

 


Grattis är utskrivet med min dymo letratag som jag sedan klippt till i bitar efter bokstäverna.


 


Blomman är handgjord, utstansad med retroblomma infärgad och sen stansat ut blad med en annan die. Sprayat med glitterspray och sen vit embossing på. Den lilla bilden är från Madeleines digitala vintagebilder på fb.


Kram Pia Puma

Av Pia Nilsson - 18 juni 2013 08:55

Har fått gjort ytterligare ett studentkort och nu är den ju över så jag kan visa bilden. Stämpeln kommer från bildmålarna och var en av dem jag vann från träffen som Hobbyhärvan hade i våras.

 


Blommorn är handgjorda och infärgade. På slutet embossade jag vit embossing på för att få lite extra effekt.


Kram Pia Puma

Presentation


Kallas Pia Puma på nätet och är mest känd inom hittekattsfolket men sysslar med scrapbooking på fritiden och då mest kort.
Testar olika tekniker och tanken är att jag ska visa mina olika alster och även testa beskrivningar och visa, ge åsikter och tips.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards