Alla inlägg under augusti 2011

Av Pia Nilsson - 28 augusti 2011 16:41

I slutet av juli var det ju Mc-dagarna här i stan och givetvis så passade Cindy och jag på att åka ut och kolla på alla tuffa motorcyklar. Cindy åkte cykelkorgen så hon hade sina coola solglasögon på sig och sin sele med flammor på.

På mässan köpte jag som tradition en buff och den gick i rött och givetvis lånade Cindy den och gick omkring med för man ska ju smälta in;)


Nu tänkte jag göra en LO vilket jag inte har gjort på flera år så det var väl på tiden och då passade jag på att göra en med Cindy som jag inte hade innan. Bilden på mig och Cindy är dock inte från den dagen utan den bilden togs av Micke på innebandysajten när det var swedish floorball open i stan. ;Men det är den bästa bilden där jag har henne med hela munderingen på.

 


Men visst är mitt lilla hjärta supercool;) stans coolaste vovve helt enkelt.

LO
Av Pia Nilsson - 23 augusti 2011 10:11

Ja då har jag testat  något nytt igen. Hittade detta ramkort på nätet när jag tittade runt och fick se att min goda vän Eva gjort en tutorial med den så jag kunde ju inte låta bli.

Kortet är en beställning till en som ska ge den till sin mamma som fyller 73. Hon älskar katter och blommor så då blev det något med det givetvis.

 


Liten närbild på blommorna givetvis.

 


Det här är ett kort som jag definitivt kommer göra fler gånger.


Kram på er.

Av Pia Nilsson - 17 augusti 2011 22:36

Ja nu var det verkligen länge sedan. Har haft fullt upp på min semester men på måndag är det dags att komma tillbaka till allvaret. Även om jag inte har bloggat om kort så har jag ändå gjort en del så jag har lite att ta igen. Måste bara gå igenom alla bilder men till att börja med kan jag visa mitt allra senaste som är en beställning för en tjej som fyller 20 år.

 


Har köpt in några nya spellbinders som jag bara älskar och visst blir det läckert som ram runt stämpelmotivet.


 

Liten närbild på blommorna som jag kladdat lite stickles på med;)

Presentation


Kallas Pia Puma på nätet och är mest känd inom hittekattsfolket men sysslar med scrapbooking på fritiden och då mest kort.
Testar olika tekniker och tanken är att jag ska visa mina olika alster och även testa beskrivningar och visa, ge åsikter och tips.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards