Alla inlägg under februari 2012

Av Pia Nilsson - 9 februari 2012 09:21

Då tänkte jag visa ytterligare ett av korten som jag gjorde när jag var i farten. Detta govk i bruna färger och stämpeln har jag lånat av eviebee, tycker den var så söt.

Vikningen är densamma som Eviebee visade mig när jag var där och den är himla kul att jobba med, man kan göra en massa olika saker inuti beroende på vad man ska använda kortet till, vilket jag kommer visa ett exempel på i mitt nästa blogginlägg;)

 

Även här har jag använt mig av fabscraps papper från Hobbyhärvarn, lite spets, pärlor, rosor mm. Knappen på tag är egentligen en del som följer med jeanskläder ibland som extra ifall de går sönder. Tog den och satte på som en öljett så blev det som en knapp.


Kram Pia Puma

Av Pia Nilsson - 2 februari 2012 08:39

Ja helgen som gick fortsatte ju som jag inledde den hos Eviebee. Det blev mer kort gjorda och jag tänkte visa ytterligare ett kort.


Här har jag använt mig av fabscraps papper som jag bara älskar, magnolia dies med fjärilarna och kantstansen. Spellbinders med ramarna som ramar in just textstämpeln med fjärilarna. Lite charma och så givetvis en massa blommor;)

 

Presentation


Kallas Pia Puma på nätet och är mest känd inom hittekattsfolket men sysslar med scrapbooking på fritiden och då mest kort.
Testar olika tekniker och tanken är att jag ska visa mina olika alster och även testa beskrivningar och visa, ge åsikter och tips.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards