Alla inlägg den 5 december 2010

Av Pia Nilsson - 5 december 2010 21:04

Var ett tag sedan senast men lite har hänt här hemma även om det inte blivit så mycket pyssel den senaste tiden. Några julkort har jag gjort som skickades iväg för att säljas på marknader av en go vän men annars har det varit lungt på den fronten.


Det som hänt här hemma är att vi fått tillökning i familjen Puma. En liten vovve på 2 år som heter Cindy och kommer från ett vanvårdsärende. Hon behöver en hel del tid och uppmärksamhet då hon inte har fått det innan. Men hon är helt underbar förutom att hon har svårt att vara ensam. Men det tränar vi på. Ni kommer säkerligen få se en hel del bilder på henne senare;)


Igår däremot gjorde jag ett julkort efter en skissutmaning på scrapbooking i fokus

och så här blev min tolkning.


Stämpeln är från Magnolias julkollektion.

 

Presentation


Kallas Pia Puma på nätet och är mest känd inom hittekattsfolket men sysslar med scrapbooking på fritiden och då mest kort.
Testar olika tekniker och tanken är att jag ska visa mina olika alster och även testa beskrivningar och visa, ge åsikter och tips.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards